דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים בצפון 

מאת    [ 09/12/2011 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1895 פעמים ]

תתארו לכם חופשה זוגית באחוזת מלכים שפונה אל גינה פרטית שממוקמת על רכס הרים ומשקיפה אל נופים עוצרי נשימה שיספקו לכם חוויה רומנטית כפי שלא חוויתם בחייכם, נשמע כמו חלום? האמת היא שהחלום הזה יכול להתגשם והוא מחכה לכם במרחק נסיעה קצרה.

 

תעשיית הצימרים הולכת ומתפתחת בכל שנה ושנה בלי שום קשר למצב הכלכלי או הביטחוני במדינת ישראל. יותר מידי אנשים מפנטזים במהלך השנה על יציאה לחופשה שתכיל בתוכה את כל המרכיבים שציינו ואף יותר, חופשת צימרים היא אכן פתרון נפלא לאלו שמחפשים משהו קצת שונה בחופשה, יציאה אמיתית מהשגרה לתוך פנטזיה של מספר ימים. אז מה כבר חדש? מה עם צימרים בצפון?

 

ההבדל העיקרי בין חופשת צימרים לחופשה בבית מלון, בין אם יוקרתי או שלושה כוכבים, הוא עצם השהייה במקום שבאמת מצדיק את התשלום הגבוה בין כה שאנחנו משלמים עבור חופשה בארץ, רוב אותם צימרים יציעו לנו קבלת פנים חמה עם חווית אירוח בסטנדרטים גבוהים.

 

צפון המדינה מציע לנו מספר יעדים שזכו לשמות תואר של ריביירה צרפתית או הטוסקנה של מדינת ישראל, זאת בעקבות הנופים המדהימים שתושבי העיר לא פוגשים במהלך חיי היום יום. אז אם מישהו חושב על שבירת שגרה ראויה, מקומו באחד הצימרים הנפלאים. המבחר כאמור הוא גדול מאחר ורק באזור הגליל תוכלו לבחור את יעד החופשה שלכם מבין עשרות צימרים פרטיים שממוקמים שם.

 

למרות הדעות הרווחות, חופשת צימרים אינה מיועדת רק לזוגות אוהבים נטופי רומנטיקה, ניתן לחוות חוויה משפחתית יוצאת דופן ומלכדת בחופשת צימרים, מה גם שתעשיית הצימרים יצרה סביבה עולם שלם של אטרקציות שניתן לעשות בכל מקום שבו ממוקם צימר. משפחות שיוצאות לחופשה באזור הצפון יכולות לבחור מבין מגוון חוות רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים מלאי אדרנלין, פיינטבול, רפטינג באזור הירדן בימי הקיץ ועוד. מה גם שרוב הצימרים מציעים לכם פינות ברביקיו ומטבחים מאובזרים בכל טוב עם כל הציוד שיידרש כדי להכין ארוחות צהריים וערב למספר גדול של אנשים.

 

אין ספק שכאשר מדובר על צימרים האסוציאציה הראשונה שעולה לראש היא נופים גליליים והרבה ירוק מול העיניים, השילוב המנצח של הטבע עם אירוח מפנק באמצע שום מקום לא ישאיר שום מקום של אדישות בבחירת החופשה הבאה שלכם בארץ, את זה כבר תעשיית התיירות בארץ ישראל הבינה כבר מזמן ובעקבות כך כיום תוכלו למצוא מגוון אתרי אינטרנט שיציעו לכם לבצע סקר שוק נרחב ולבחור את הצימר הבא שלכם.

 


פורטל עורכי דין הכולל את כל מה שצריך לדעת כדי לבחור עורך דין מעולה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב